Η ακρίβεια φέρνει νέα εκπτωτικά σούπερ μάρκετ
Σελίδα 1 από 1
Η ακρίβεια φέρνει νέα εκπτωτικά σούπερ μάρκετ
Φουντώνει ο πόλεμος των αλυσίδων εκπτωτικών σούπερ μάρκετ, καθώς η αναμενόμενη είσοδος της γερμανικής εκπτωτικής αλυσίδας Αldi εκτιμάται ότι θα οδηγήσει στο ξαναμοίρασμα της πίτας στο λιανεμπόριο τροφίμων.
Η επίσης γερμανική αλυσίδα Lidl, η οποία αποτελεί τον αδιαφιλονίκητο
«ηγέτη» των εκπτωτικών σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα φαίνεται ότι
αισθάνεται πλέον καυτή την ανάσα ενός μεγάλου ανταγωνιστή της που
απειλεί την ίδια αλλά και την Dia. Την ίδια ώρα όμως και στα επιτελεία
των υπόλοιπων λιανεμπορικών αλυσίδων τροφίμων υπάρχει αναβρασμός. Οι
τελευταίες στρέφονται όλο και περισσότερο στα προϊόντα ιδιωτικής
ετικέτας λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού σε επίπεδο τιμών.
Προβολή φρέσκων
Η πρώτη κίνηση στο μέτωπο της συγκεκριμένης αγοράς έγινε ήδη από την
αλυσίδα Lidl. Με τηλεοπτική διαφήμιση, η αλυσίδα εστιάζει σε βασικές
κατηγορίες προϊόντων όπως είναι τα φρέσκα προϊόντα, τα είδη για το
σπίτι, τα γαλακτοκομικά κ.ά.
Από την άλλη πλευρά, οι άλλες
μεγάλες αλυσίδες επιμένουν στα προγράμματα προσέλκυσης καταναλωτών,
επιβραβεύοντας τους πιστούς πελάτες τους με δώρα, επιταγές, εκπτώσεις
σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων κ.λπ.
Το β΄ εξάμηνο
Κι ενώ οι ήδη υπάρχοντες παίκτες βρίσκονται επί ποδός πολέμου, η Αldi
προετοιμάζει την είσοδό της εντός του β΄ εξαμήνου του 2008 με το
άνοιγμα 15 καταστημάτων σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, οι περισσότερες
από τις οποίες βρίσκονται στη Βόρεια Ελλάδα.
Στόχος είναι να διαθέτει έως το τέλος του χρόνου τουλάχιστον 40 καταστήματα, ενώ στα
μελλοντικά σχέδια είναι ο αριθμός των καταστημάτων να φτάσει τα 300.
Ανάμεσα στις περιοχές στις οποίες, σύμφωνα με πληροφορίες, θα ανοίξουν
καταστήματα της Αldi είναι η Θεσσαλονίκη, οι Σέρρες, τα Ιωάννινα, η
Λάρισα, η Ξάνθη, η Κοζάνη, η Κατερίνη, και η Λαμία.
ΤΑ ΝΕΑ
Η επίσης γερμανική αλυσίδα Lidl, η οποία αποτελεί τον αδιαφιλονίκητο
«ηγέτη» των εκπτωτικών σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα φαίνεται ότι
αισθάνεται πλέον καυτή την ανάσα ενός μεγάλου ανταγωνιστή της που
απειλεί την ίδια αλλά και την Dia. Την ίδια ώρα όμως και στα επιτελεία
των υπόλοιπων λιανεμπορικών αλυσίδων τροφίμων υπάρχει αναβρασμός. Οι
τελευταίες στρέφονται όλο και περισσότερο στα προϊόντα ιδιωτικής
ετικέτας λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού σε επίπεδο τιμών.
Προβολή φρέσκων
Η πρώτη κίνηση στο μέτωπο της συγκεκριμένης αγοράς έγινε ήδη από την
αλυσίδα Lidl. Με τηλεοπτική διαφήμιση, η αλυσίδα εστιάζει σε βασικές
κατηγορίες προϊόντων όπως είναι τα φρέσκα προϊόντα, τα είδη για το
σπίτι, τα γαλακτοκομικά κ.ά.
Από την άλλη πλευρά, οι άλλες
μεγάλες αλυσίδες επιμένουν στα προγράμματα προσέλκυσης καταναλωτών,
επιβραβεύοντας τους πιστούς πελάτες τους με δώρα, επιταγές, εκπτώσεις
σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων κ.λπ.
Το β΄ εξάμηνο
Κι ενώ οι ήδη υπάρχοντες παίκτες βρίσκονται επί ποδός πολέμου, η Αldi
προετοιμάζει την είσοδό της εντός του β΄ εξαμήνου του 2008 με το
άνοιγμα 15 καταστημάτων σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, οι περισσότερες
από τις οποίες βρίσκονται στη Βόρεια Ελλάδα.
Στόχος είναι να διαθέτει έως το τέλος του χρόνου τουλάχιστον 40 καταστήματα, ενώ στα
μελλοντικά σχέδια είναι ο αριθμός των καταστημάτων να φτάσει τα 300.
Ανάμεσα στις περιοχές στις οποίες, σύμφωνα με πληροφορίες, θα ανοίξουν
καταστήματα της Αldi είναι η Θεσσαλονίκη, οι Σέρρες, τα Ιωάννινα, η
Λάρισα, η Ξάνθη, η Κοζάνη, η Κατερίνη, και η Λαμία.
ΤΑ ΝΕΑ
reporter- Αριθμός μηνυμάτων : 127
Registration date : 11/01/2008
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης